وبلاگ آقای ربات

روزمرگی‌های یک ربات قدیمی

دنبال کردن

برای دنبال کردن ابتدا وارد شوید.


اگه من داروساز بودم

یکی از رویاهایی که داشتم، دارم، خواهم داشت، داروسازیه. میرسم بهش حالا دیر یا زود. ولی اگر الان داروساز بودم. حتی مثلا تو بگو توی شرکت کیه این آقاهه، دکتر عبیدی، هم کار میکردم. تو بگو اصلا از ۶ صبح که پا میشدم، تا ۶۶ شب کار میکردم! ولی خب …

روزمرگی در تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
۴۱۷ پست ۸۷۸۹ بازدید ۷۵ روز فعالیت